סיפור המזוזה הפסולה • הילד נפצע, התאונה והרופא שהזדעזע

"לטובתכם תדאגו שיהיה לכם מזוזות כשרות בפתח הבית. המזוזה בפתח הבית שומרת על כול יושביו! תדאגו לשלוח אותם לבדיקה בכל שנה".
דוד לזר 4 Comment on סיפור המזוזה הפסולה • הילד נפצע, התאונה והרופא שהזדעזע

שלושה מקרים קשים אירעו לאחרונה למשפחה חרדית, הילד נפצע, אם המשפחה הייתה שותפה בתאונה וילד נוסף הסתבך עם עדשות מגע • אב המשפחה מגולל את הסיפור הפלאי

"לטובתכם תדאגו שיהיה לכם מזוזות כשרות בפתח הבית. המזוזה בפתח הבית שומרת על כול יושביו! תדאגו לשלוח אותם לבדיקה בכל שנה".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה מקרים קשים אירעו לאחרונה למשפחה חרדית, הילד נפצע, אם המשפחה הייתה שותפה בתאונה וילד נוסף הסתבך עם עדשות מגע. אב המשפחה מגולל את הסיפור.

"התלבטתי אם לשתף אתכם בעניין אישי לבסוף החלטתי שזה דבר שיכול לגרום לחיזוק במצווה חשובה לכן אני משתף אתכם: בחודש האחרון קרא לנו בבית כמה מקרים יוצאי דופן", אמר בתחילת דבריו.

"מקרה ראשון: התארחנו במלון בשבת הבן שלי הקטן נכנס בריצה לתוך קיר זכוכית עבה במיוחד הזכוכית נשברה הוא נפל ונחתך במקומות שונים בגוף והדם זרם ממקומות שונים אמבולנס טיפל בו במקום ושלח אותו לבי"ח להמשך טיפול היה לנו נס גדול".

"מקרה שני: באותו השבוע אישתי יצאה ברכב מחנייה רכב שחלף במהירות נכנס בה בחוזק הרכב ניזוק קשה (כנראה ירד מהכביש ) וב"ה לא היה לה נזק בגוף".

"מקרה שלישי: שבוע לאחר מכן אחד הבנים שלי המשתמש בעדשות מגע קם בבוקר ללא שום סיבה עם עין נפוחה באותו היום ביקר במרפאה נתנו לו טיפות עיניים וזה לא עזר למחרת הגיע לרופא עיניים הרופא הזדעזע ואמר לו שייתפלל טוב כי רוב הסיכויים שהוא איבד את הראייה בעניין אחת קיבל כמה סוגי טיפות עיניים שיש לטפטף כל שעה במשך 48 שעות. ב"ה הטיפול הצליח ולא נפגעה הראייה".

"לאחר המקרה השלישי שלחתי מיד את המזוזות שבבית לבדיקה אצל מגיה מומחה. נמצא כי המס וזה בפתח הבית הייתה נראת שרופה וכמובן פסולה. בכל שנה לפני ראש השנה אני בודק את המזוזות כנראה שהמזוזה נרטבה וזו התוצאה".

"לטובתכם תדאגו שיהיה לכם מזוזות כשרות בפתח הבית. המזוזה בפתח הבית שומרת על כול יושביו! תדאגו לשלוח אותם לבדיקה בכל שנה".

צפו בתיעוד המקרים:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    איזה יפי כמה זה נכון

  2. 3

    מעניין אבל אין מקור שהמזוזה שומרת מחוץ לבית רק בבית

    1. כתוב בפרק קכ"א בתהילים שיר למעלות אשא עיני אל ההרים…
      השם שומרך ה' צילך על יד ימינך… שזה בצד ימין ששם קובעים את המזוזה
      ה' ישמרך מכל רע ישמור את נפשך, וזה שמירה בתוך הבית,
      ובהמשך כתוב השם ישמור "צאתך" ובואך מעתה ועד עולם, שזה שמירה על האדם גם כשיוצא מביתו

  3. 2

    גם בבית משפחת פוגל המזוזה הייתה פסולה?